24 Mart 2012 Cumartesi

Kombin: Kalem Etek

Hayrıma silicem şu okulun aynalarını ya, toz duman her yer!
Etek bluz ve çanta Lcw'den, Kemer Defacto, Ayakkabı Flo.


Eteğimm ♥ çok sevdim onu

Üzerinde durmak platform kadar kolay olmasa da stilettolar kalem etekler için ideal ayakkabılar.


İnce kemerler bu yaz modaymış, zincir detayına vuruldum ♥

Rengarenk yüzüğüm, yerel bir bijuteriden.






Yanar döner rengini, balık pulu dokusunu çok seviyorum ama bu tarzın çantası bu değil tabiki. Düz siyah ya da nude rengi rugan olmayan bir clutch olabilirdi. Sen niye bunu taktın derseniz, derse geç kalıyordum elime ilk geçen çantayı kapıp çıktım evden :)




Neden geç kalıyordun derseniz, sabahın 5' ine kadar nazım imar planı çizdim, yazık bana :(

10 yorum:

  1. çok şıksın canım.bir düşes zarifliği var sende.
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuşsun kesinlikle! ben de kalem etekleri çok seviyorum ama ciddi bir iş hayatım yok, o yüzden kısaltıp giyiyorum ya da çok renkli&desenli olanları seçiyorum :)
    kemerin zincir detayını ben de çok beğendim..

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. @pembe fiyonk, ay çok mutlu oldum, teşekkürler canım :)

    @What's Next, okulda herkes spor takıldığı için ben biraz garip oluyorum ama seviyorum napıyım :)
    Sağol tatlımm :)

    YanıtlaSil
  4. kalem etekleri herkese yakıştırmıyorum ben ama sen yakışanlardansın çok şık olmuşsun valla 10 numara :D

    YanıtlaSil
  5. @Hamide, sağol canım benim, senin iç güzelliğin o :)

    YanıtlaSil
  6. bak şimdiye dek en güzel hallerinden biriydi bu.
    :)

    YanıtlaSil
  7. @deep, herkesde bir kalem etek sevgisi varmış desene :)
    Thanks...

    YanıtlaSil
  8. harika bir kombin olmuş canım eteğine bayıldım <3

    YanıtlaSil
  9. yemin ederim yıllardır bıktım su ojeni etlerine surmenden tırnak kenarındaki etlerinden manikür yaptırsana arada .

    YanıtlaSil
  10. @adsız, sevgili adsız arkadaşım, ben de yıllardır yaptığın bu olumsuz eleştirilere bir türlü anlam veremiyorum. Burası bir oje blogu değil, takip ettiğine göre farkındasındır. Olsa bile bu benim kişisel tercihim, göz zevkini bozuyorsa takip etme bi zahmet.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...