4 Mart 2012 Pazar

And The Oscar Goes To... Gwyneth Paltrow

Antik Yunan Tanrıçalarına benzeyen bu eşsiz görüntüsüyle kalbime taht kurdu ♥




Bilekliği ve yüzüğü beraber fazla buldum. Aslında ayrı ayrı da aşırı olmuş bence.
Zarif bir bileklik ince bir yüzük daha hoş olurdu.

 Ayakkabılara bayıldım, beyazla dore uyumu mükemmel ancak simli değil de düz bir dore daha yerinde olurdu.

Şu duruşa bakar mısınız, asalet akıyor ♥
Gwyneth Paltrow in Tom Ford

Saçlarının önden duruşunu beğenmedim ama yandan hoş görünüyor. 
 

Üzerindeki pelerini çıkarınca bileklik o kadar batmadı gözüme ama yüzük hala çok büyük.
Gwyneth Paltrow - The 2012 Vanity Fair Oscar Party 2

Bu kadar yüksek topuğu bilinçli olarak mı tercih etti bilinmez ama bu duruşa ancak uzuuuunnn bir kadın yakışırdı zaten.
Gwyneth Paltrow - 2012 Vanity Fair Oscar Party Hosted By Graydon Carter - Arrivals

Ah J.Lo günlük hayatında ne kadar şık ve tarz kıyafetlerin var, neden büyük törenlere bu sıkıcı tarzınla katılıyorsun anlamıyorum. Klasik topuz, kocaman bir popo, olduğundan kilolu gösteren bir elbise.

Angelina'ya bi haller olmuş. Canlanmış, keyfi yerine gelmiş sanki. Elbise çok farklı bir parça değil ama fena durmamış. Bacağını sürekli gözümüze sokmasından hiç haz etmedim. Yırtmaç dediğin arada bir açılır.
Bu arada boyu mu kısalmış bu kadının ya, cüce gibi geldi gözüme :)

Sanırım topukları çok yüksek tutmamış, bildiğin kısa görünüyor.

Saçları beğendim, rengi yakışmış bahar havasına bürünmüş sanki :) Ruju da çok hoş olmuş.


Gözüme takılanlar bunlardı, şimdi Hera gitsin pafta boyasın :)

2 yorum:

  1. harika paylaşımlar ...
    en son siyah elbise favorim kesinlikle...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. chfashiontrend, teşekkürler, ben beyaz olandan yanayım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...